MaxCare All-Inclusive to z³o¿ony plan us³ug dla u¿ytkownika, który chce rozszerzyæ nasz± standardow± gwarancjê i bezp³atnej zwrotnej us³ugi przewozowej do trzech lub piêciu lat. Ten wydajny program gwarancji rozszerzonej pozwala na ³atw± i szybki± naprawê, dodaje efektywno¶ci kosztowej i zapewnia wiêksze poczucie bezpieczeñstwa.
Gwarancja Door-to Door jest:
-
komfortowa – Klient wysy³a i odbiera sprzêt bez wychodzenia z domu. Kurier zabiera go wprost od drzwi klienta, zawodzi do serwisu i przywozi Klientowi naprawiony;
-
szybka – transport odbywa siê kurierem, dziêki czemu mamy pewno¶æ, ¿e czas przesy³ki bêdzie skrócony do minimum;
|
MaxCare Standard |
MaxCare All-Inclusive |
Pomoc techniczna
|
|
|
Rozszerzenie gwarancji 3 - 5 lat
|
|
|
Czas naprawy - 10 dni
|
|
|
Naprawa wad fabrycznych |
|
|
Darmowa przesy³ka zwrotna
|
|
|
Przypadkowe uszkodzenia obudowy
|
|
|
Roczne sprawozdanie
|
|
|
MaxCare
Standard MaxCare
All-inclusive 1 Online FAQs YES YES 2 Technical assistance YES YES 3 Extended three- or five-year warranty YES YES 4 Five-day turnaround time YES YES 5 Repair for manufacturer's defects YES YES 6 One-way shipment YES YES 7 Accidental damage coverage - YES 8 Gold Disc reload option - YES 9 Annual service report - YES 10 Annual service meeting - YES - See more at: https://www.handheldeurope.com/regions/eu/maxcare.asp#sthash.fvldX55e.dpuf
MaxCare
Standard MaxCare
All-inclusive 1 Online FAQs YES YES 2 Technical assistance YES YES 3 Extended three- or five-year warranty YES YES 4 Five-day turnaround time YES YES 5 Repair for manufacturer's defects YES YES 6 One-way shipment YES YES 7 Accidental damage coverage - YES 8 Gold Disc reload option - YES 9 Annual service report - YES 10 Annual service meeting - YES - See more at: https://www.handheldeurope.com/regions/eu/maxcare.asp#sthash.fvldX55e.dpuf
MaxCare
Standard MaxCare
All-inclusive 1 Online FAQs YES YES 2 Technical assistance YES YES 3 Extended three- or five-year warranty YES YES 4 Five-day turnaround time YES YES 5 Repair for manufacturer's defects YES YES 6 One-way shipment YES YES 7 Accidental damage coverage - YES 8 Gold Disc reload option - YES 9 Annual service report - YES 10 Annual service meeting - YES - See more at: https://www.handheldeurope.com/regions/eu/maxcare.asp#sthash.fvldX55e.dpuf
MaxCare
Standard MaxCare
All-inclusive 1 Online FAQs YES YES 2 Technical assistance YES YES 3 Extended three- or five-year warranty YES YES 4 Five-day turnaround time YES YES 5 Repair for manufacturer's defects YES YES 6 One-way shipment YES YES 7 Accidental damage coverage - YES 8 Gold Disc reload option - YES 9 Annual service report - YES 10 Annual service meeting - YES - See more at: https://www.handheldeurope.com/regions/eu/maxcare.asp#sthash.fvldX55e.dpuf
*us³uga dostêpna tylko dla nowo zakupionych laptopów Algiz w firmie New Portable Devices.
*w przypadku odsprzeda¿y laptopa mo¿e byæ przeniesiona na kolejnego w³a¶ciciela.
**us³uga door-to-door dostêpna tylko dla klientów na terenie Polski. Klienci z pozosta³ych krajów musz± przes³aæ sprzêt na swój koszt do siedziby NPD.
|