
MaxCare All-Inclusive to złożony plan usług dla użytkownika, który chce rozszerzyć naszą standardową gwarancję i bezpłatnej zwrotnej usługi przewozowej do trzech lub pięciu lat. Ten wydajny program gwarancji rozszerzonej pozwala na łatwą i szybkią naprawę, dodaje efektywności kosztowej i zapewnia większe poczucie bezpieczeństwa.
Gwarancja Door-to Door jest:
-
komfortowa – Klient wysyła i odbiera sprzęt bez wychodzenia z domu. Kurier zabiera go wprost od drzwi klienta, zawodzi do serwisu i przywozi Klientowi naprawiony;
-
szybka – transport odbywa się kurierem, dzięki czemu mamy pewność, że czas przesyłki będzie skrócony do minimum;
|
MaxCare Standard |
MaxCare All-Inclusive |
Pomoc techniczna
|
 |
 |
Rozszerzenie gwarancji 3 - 5 lat
|
 |
 |
Czas naprawy - 10 dni
|
 |
 |
Naprawa wad fabrycznych |
 |
 |
Darmowa przesyłka zwrotna
|
 |
 |
Przypadkowe uszkodzenia obudowy
|
|
 |
Roczne sprawozdanie
|
|
 |
MaxCare
Standard MaxCare
All-inclusive 1 Online FAQs YES YES 2 Technical assistance YES YES 3 Extended three- or five-year warranty YES YES 4 Five-day turnaround time YES YES 5 Repair for manufacturer's defects YES YES 6 One-way shipment YES YES 7 Accidental damage coverage - YES 8 Gold Disc reload option - YES 9 Annual service report - YES 10 Annual service meeting - YES - See more at: https://www.handheldeurope.com/regions/eu/maxcare.asp#sthash.fvldX55e.dpuf
MaxCare
Standard MaxCare
All-inclusive 1 Online FAQs YES YES 2 Technical assistance YES YES 3 Extended three- or five-year warranty YES YES 4 Five-day turnaround time YES YES 5 Repair for manufacturer's defects YES YES 6 One-way shipment YES YES 7 Accidental damage coverage - YES 8 Gold Disc reload option - YES 9 Annual service report - YES 10 Annual service meeting - YES - See more at: https://www.handheldeurope.com/regions/eu/maxcare.asp#sthash.fvldX55e.dpuf
MaxCare
Standard MaxCare
All-inclusive 1 Online FAQs YES YES 2 Technical assistance YES YES 3 Extended three- or five-year warranty YES YES 4 Five-day turnaround time YES YES 5 Repair for manufacturer's defects YES YES 6 One-way shipment YES YES 7 Accidental damage coverage - YES 8 Gold Disc reload option - YES 9 Annual service report - YES 10 Annual service meeting - YES - See more at: https://www.handheldeurope.com/regions/eu/maxcare.asp#sthash.fvldX55e.dpuf
MaxCare
Standard MaxCare
All-inclusive 1 Online FAQs YES YES 2 Technical assistance YES YES 3 Extended three- or five-year warranty YES YES 4 Five-day turnaround time YES YES 5 Repair for manufacturer's defects YES YES 6 One-way shipment YES YES 7 Accidental damage coverage - YES 8 Gold Disc reload option - YES 9 Annual service report - YES 10 Annual service meeting - YES - See more at: https://www.handheldeurope.com/regions/eu/maxcare.asp#sthash.fvldX55e.dpuf
*usługa dostępna tylko dla nowo zakupionych laptopów Algiz w firmie New Portable Devices.
*w przypadku odsprzedaży laptopa może być przeniesiona na kolejnego właściciela.
**usługa door-to-door dostępna tylko dla klientów na terenie Polski. Klienci z pozostałych krajów muszą przesłać sprzęt na swój koszt do siedziby NPD.
|