NEW PORTABLE DEVICES Adres rejestracji: ul. Rzeszowska 1 Adres operacyjny (doręczenia): ul. Drogowców 14 NIP: 872-120-56-82
/////
|
1. W jaki sposób dostarczany jest towar?
Zamówiony przez Państwa towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS . Istnieje również możliwość odbioru osobistego w naszej siedzibie w Dębicy przy ul. Drogowców 14 ( jak trafić ). Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu opakowania i zawartości przesyłki już przy odbiorze od kuriera. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości należy w obecności kuriera sporządzić protokół braku lub uszkodzenia przesyłki. Następnie prosimy o kontakt z nami w celu uzyskania dalszych instrukcji. 2. Jeśli zarejestruję się w sklepie, czy to pociąga za sobą jakieś konsekwencje? NIE. Rejestracja to jeden z warunków dokonywania zakupów i daje także korzyści, np. niższe ceny zakupionych produktów. Rejestracja jest bezpłatna i nie zobowiązuje do zakupów. 3. Jestem nowym klientem, chcę się zarejestrować. Jak długo muszę czekać na aktywacje konta? Niezwłocznie po rejestracji w naszym sklepie otrzymasz wiadomość na adres e-mail. Aby aktywować konto należy jedynie kliknąć w link podany w mailu. Od tego momentu będzie możliwe logowanie się do naszego sklepu internetowego i robienie wygodnych zakupów. 4. Czy wystawiają Państwo faktury VAT? TAK. Warunkiem jest podanie dokładnych danych w formularzu zamówienia, a przede wszystkim numeru NIP w przypadku firm. Prosimy o dokładne sprawdzenie wprowadzonych danych, aby uniknąć pomyłek przy wystawianiu faktur, które są generowane na podstawie wprowadzonych podczas rejestracji danych !!! 5. Jakie są koszty wysyłki? - Odbiór własny -0 zł. - Przesyłka kurierem 0-30 kg -25,00 zł (brutto). 6. Czy wymaganie zgody na przetwarzanie danych osobowych jako warunek rejestracji jest zgodne z prawem? TAK. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych to formalność związana z działalnością sklepu internetowego. Jest to konieczne, aby móc zapisać dane osobowe kogoś, kto dokona zakupów w naszym sklepie. Gdyby zamawiający nie wyraził zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, musielibyśmy zaraz po złożeniu zamówienia kasować te dane z naszej bazy. W takim przypadku, gdyby zamawiający zechciał reklamować lub odesłać do serwisu zakupiony u nas towar, okazałoby się, że taka osoba nic u nas nie kupowała. 7. Czy istnieje możliwość anulowania złożonego zamówienia? Jeśli tak, to w jaki sposób należy to zrobić? TAK, jest to możliwe. Najlepiej zgłosić to wysyłając e-maila na adres sklep@mobilator.pl lub telefonicznie pod numerem +48 791 242 901. Jeśli zapłacili już Państwo za zamówiony towar, to konieczne jest podanie nr konta, na które przelejemy zwrot należnej kwoty. Przypominamy, że istnieje możliwość zwrotu towaru do 10 dni od zakupu (więcej informacji na ten temat w REGULAMINIE). 8. Chciałabym/chciałbym zakupić w Państwa sklepie produkt. Jak mam to zrobić? Przede wszystkim należy się zarejestrować. Po zatwierdzeniu rejestracji, które odbywa się przez kliknięcie linku w wysłanym do Państwa e-mailu, konto zostaje aktywowane. Od tej pory po zalogowaniu do sklepu można wybierać produkty klawiszem DODAJ DO KOSZYKA. Następnie należy postępować według wskazówek w kolejnych krokach zamówienia. Po dokonaniu zamówienia otrzymają Państwo e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. 9. Co zrobić, jeśli wybrany produkt jest „niedostępny”? W takim przypadku należy skontaktować się z naszym działem handlowym, który wyjaśni jaki jest termin najbliższej dostawy danego produktu. 10. Co zrobić w przypadku nieotrzymania / zaginięcia przesyłki? W takim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt z nami drogą telefoniczną lub e-mailem. 11. Zgłoszenie serwisowe. Jak go zrobić? Zgłoszenie usterki sprzętu objetego gwarancją lub naprawy pogwarancyjnej należy dokonać mailowo na adres: serwis@mobilator.pl lub sklep@mobilator.pl. Należy wypełnić plik RMA (POBIERZ) i dołączyć go do paczki z wysyłanym urządzeniem. |
Intel® Celeron® M Processor, Intel® Pentium® M Processor, Intel® Core Duo (Yonah) Low Voltage, Transmeta Crusoe®, Microsoft®, Windows®, Hsdpa®, Umts®, Bluetooth®, WIFI®, USB®, FireWire® and PCMCIA®
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
© 2024 Mobilator.pl
|
|
Realizacja: tio interactive
|