New Portable Devices

Komputery przemysłowe   Panele PC   Kolektory danych

pl PL   eng eng
Co poprawić? Krytyka
Waluta:   e-mail: tel.: +48 791-242-901
 
 
Język
 
Kategorie
Wyszukiwarka

Kategoria:

Producent:

Szukane słowo:

Szukaj tylko w Archiwum
Szukaj również w Archiwum

CENA:

OD: DO:

Szybki kontakt

NEW PORTABLE DEVICES

Adres rejestracji:

ul. Rzeszowska 1
39-200 Dębica

Adres operacyjny (doręczenia):

ul. Drogowców 14
39-200 Dębica

NIP: 872-120-56-82
REGON: 691747637

telefon mobilator
+48 791 242 901
email mobilator
mobilator GaduGadu
GG: 12075482
 
/////
  • OPIS
Systemy płatności
 
Producenci
 
    • Senter jest wiodącym producentem urządzeń mobilnych w segmencie komunikacyjnym i monitorowania sieci. Jako producent dostarcza innowacyjne zastosowania skanerów kodów kreskowych oraz RFID w urządzeniach przenośnych typu PDA i tablety.
  • Polywell
    • Polywell jest producentem urządzeń przemysłowych takich jak MiniPC oraz Serwer. Produkują również produkty dla digital signage, kiosków, punktów sprzedaży detalicznej, dekoderów, komputerów domowej rozrywki, monitoringu cyfrowego, IP-PBX, urządzeń sieciowych, sprzętu medycznego, tworzenia treści i systemów graficznych CAD/CAM. Zajmują się również produkcją komputerów wbudowane w obudowach OPS i SDM. Jako producent dostarcza jak najlepszej jakości urządzenia, które są przystosowane do pracy w najtrudniejszych warunkach.
    • Chainway jest producentem kolektorów danych. Urządzenia posiadają moduły, które umożliwiają stosowanie ich w różnych gałężiach przemysłu. PDA tego producenta mogą bez problemów konkurować z kluczowymi światowymi firmami zajmującymi się tego typu urządzeniami. Kolektory danych znajdują się na liście Google Android Enterprise.
    • Emdoor jest producentem tabletów i laptopów przemysłowych. Urządzenia te dedykowane są dla osób które potrzebują sprzętu wyposażonego w dodatkowe moduły takie jak czytnik kodów oraz RFID. Tablety i PDA tego producenta mogą bez problemów konkurować z kluczowymi światowymi firmami zajmującymi się tego typu urządzeniami.
    • Firma CCETouch jest  producentem specjalizującym się w projektowaniu i produkcji monitorów z ekranem dotykowym, monitorów Open Frame, monitorów przemysłowych, przemysłowych komputerów panelowych etc. Monitory produkowane są w rozmiarze od 7 cali do 42 cali i są powszechnie stosowane w takich dziedzinach jak: monitorowanie bezpieczeństwa, centrum sterowania ruchem, wojskowe systemy nadawania i odbioru, centra handlowe, banki, szkoły i szpitale, itp. Panele PC mogą być stosowane w urządzeniach, takich jak ATM, kiosk Self-service, transport, automat do gry, POS, CNC etc.
    • HAXUN Technology jest producentem urządzeń przemysłowych takich jak MiniPC oraz PanelPC. Jako producent dostarcza jak najlepszej jakości urządzenia, które są przystosowane do pracy w najtrudniejszych warunkach.
    • Marka MobiPad to nowa oferta urządzeń przemyslowych reprezentowana przez firmę New Portable Devices. Poprzez wieloletnie doświadczenie Mobilator oferuje niezawodny sprzęt w konkurencyjnych cenach. Tablety z wysokimi parametrami uzyskują wysokie opinie wśród użytkowników, a wydajne MiniPC, smartfony oraz kolektory danych są w czołówce na świtowych rynkach. Markę MobiPad cechuje najnowsza technologia z dbałością o styl i komfort użytkowania.
    • Handheld Group to firma słynąca przede wszystkim z urządzeń o specjalnej, wzmocnionej konstrukcji, którym niestraszne są najcięższe warunki.
    • MicroWorld oferuje kompleksowe oprogramowanie zabezpieczające dla komputerów stacjonarnych, notebooków, laptopów (Escan Antivirus, Escan ISS). Wykrywa programy typu spyware, adware oraz dodatkowo posiada funkcje niedostępne u innych producentów oprogramowania antywirusowego, takie jak pełne filtrowanie treści poczty wychodzącej oraz przychodzącej. Owocem wieloletniej współpracy z firmą MicroWorld a New Portable Devices są najniższe ceny na rynku.
 

Twój koszyk
Wartość koszyka 0.00
Zobacz koszyk

Przechowalnia

Wyświetl porównanie Usuń porównanie
Logowanie
Login:
Hasło: Rejestracja
Szef kuchni poleca
    • Przemysłowy Kolektor Danych Chainway C72-CE to profesjonalny sprzęt w nowoczesnej oprawie. Dzięki możliwości opcjonalnego wyposażenia kolektora w skaner kodów 1D lub 2D nawet z odległości paru metrów oraz moduły NFC i RFID, znajduje on szerokie zastosowanie w branży przemysłowej. Dodatkowo kolektor posiada wzmocnioną konstrukcję, wodoodporność oraz pyłoodporność co wpływa na komfort użytkowania urządzenia w ciężkich warunkach. Wszystkie te cechy w połączeniu z atrakcyjną ceną sprawiają, że A80NS jest idealnym wyborem dla każdego kto szuka wydajnego urządzenia z bardzo dobrym stosunkiem jakości do ceny.
    • MobiScan QS-02S to najnowszy mobilny mini skaner kodów kreskowych oraz QR w ofercie sklepu Mobilator.pl. Za pomocą kilku rodzajów czytnika kodów kreskowych stanowi znakomitą alternatywę dla standardowych urządzeń stosowanych na rynku. Niewielkie wymiary, łatwość obsługi oraz proste użytkowanie sprawiają, że praca z nim staje się szybsza i przede wszystkim nie ogranicza ruchów użytkownika.
  • MobiPad H-H4 kolektor danych
    • Przemysłowy Kolektor Danych MobiPad H-H4 to profesjonalny sprzęt w nowoczesnej oprawie. Dzięki możliwości opcjonalnego wyposażenia kolektora w skaner kodów 1D lub 2D oraz moduł NFC, znajduje on szerokie zastosowanie w branży przemysłowej. Dodatkowo kolektor posiada wzmocnioną konstrukcję, wodoodporność oraz pyłoodporność co wpływa na komfort użytkowania urządzenia w ciężkich warunkach. Wszystkie te cechy w połączeniu z atrakcyjną ceną sprawiają, że A80NS jest idealnym wyborem dla każdego kto szuka wydajnego urządzenia z bardzo dobrym stosunkiem jakości do ceny.
    • Tablet Senter S917V9 z systemem Android posiada specjalnie zaprojektowaną, wzmocnioną konstrukcję, przystosowaną do pracy w trudnych warunkach środowiskowych. Podobnie, jak sprzęt produkowany dla wojska, spełnia wymogi normy IP68. Dzięki takiej budowie jest odporny na pył i wodę. Urządzenie idealnie spisuje się w warunkach domowych oraz przemysłowych
    • Kolektor Danych MobiPad SL50 posiada specjalnie zaprojektowaną, wzmocnioną konstrukcję, przystosowaną do pracy w trudnych warunkach środowiskowych. Dzięki normie IP65 jest odporny na pył i wodę. Małe rozmiary i solidne wykonanie sprawią, że urządzenie sprawdzi się zarówno w rękach kobiet jak i ludzi o mniejszych dłoniach.
    • Niewielkich wymiarów komputery przemysłowe z serii N15 przodują w środowiskach, w których dominują kurz, brud i wilgoć. Są idealne do zastosowań wymagających cichej pracy. Małe i niezawodne MiniPC korzystają z technologii heat-pipe i lamel z aluminium dla pasywnego chłodzenia.
    • NOWOŚĆ !!! Szeroki wybór profesjonalnych panelowych komputerów przemysłowych z systemem operacyjnym Wondows i procesorami 10-tej generacji i3/i5/i7 dostosowanych do trudnych warunków. Przemysłowe komputery panelowe typu Panel PC złożone są z wysokiej jakości podzespołów, charakteryzują się szerokim wyposażeniem, możliwością konfiguracji oraz wysokimi stopniami ochrony przed czynnikami zewnętrznymi.
    • BAREBONE to komputery z serii MiniPC, które nie są wyposażone w pamięć RAM oraz nie posiadają dysku twardego. Dzięki temu konfiguracja co do tych dwóch podzespołów jest praktycznie dowolna. Jedynym ograniczeniem jest dany sprzęt, który może obsługiwać wybrane wielkości i rodzaje poszczególnych zespołów.
Dostawa
 

we ship worldwide

  • DHL przesyłki kurierskie krajowe i międzynarodowe mobilator.pl
    • Przesyłka kurierska realizowana jest
      przez firmę DHL.
      Przesyłka jest zawsze ubezpieczona do pełnej kwoty zamówienia. 90% paczek dociera do adresata w ciągu 24 godzin od momentu nadania.
  • Monitorowanie paczki
    (DHL)


    nr listu przewozowego

  • UPS przesyłki kurierskie krajowe i międzynarodowe mobilator.pl
    • Przesyłka kurierska realizowana jest
      przez firmę UPS.
      Przesyłka jest zawsze ubezpieczona do pełnej kwoty zamówienia. 98% paczek dociera do adresata w ciągu 24 godzin od momentu nadania.
  • Monitorowanie paczki
    (UPS)


    nr listu przewozowego

« Wstecz Strona główna » Reklamacje

REKLAMACJA TOWARU PRZEZ KONSUMENTA NA PODSTAWIE USTAWY

PRZED I PO 25 GRUDNIA 2014 ROKU

PODSTAWA REKLAMACJI

z tytułu niezgodności towaru z umową

z tytułu rękojmi

DATA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY

dotyczy Umów Sprzedaży zawartych
do 24 grudnia 2014 roku

dotyczy Umów Sprzedaży zawartych
od 25 grudnia 2014 roku

PODSTAWA PRAWNA

ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa

ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa

PODSTAWOWE PRZESŁANKI ODPOWIEDZIALNOŚCI SPRZEDAWCY

Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli Produkt w chwili jego wydania jest niezgodny z Umową Sprzedaży.

niezgodność towaru z umową

W przypadku indywidualnego uzgadniania właściwości Produktu domniemywa się, że jest on zgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli odpowiada podanemu przez Sprzedawcę opisowi lub ma cechy okazanej Klientowi próbki albo wzoru, a także gdy nadaje się do celu określonego przez Klienta przy zawarciu Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia Produktu.W przypadkach nieobjętych powyższymi przypadkami domniemywa się, że Produkt jest zgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju Produkt jest zwykle używany, oraz gdy jego właściwości odpowiadają właściwościom cechującym Produkt tego rodzaju. Takie samo domniemanie przyjmuje się, gdy Produkt odpowiada oczekiwaniom dotyczącym Produktu tego rodzaju, opartym na składanych publicznie zapewnieniach Sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela; w szczególności uwzględnia się zapewnienia, wyrażone w oznakowaniu Produktu lub reklamie, odnoszące się do właściwości Produktu, w tym także terminu, w jakim Produkt ma je zachować.Na równi z zapewnieniem producenta traktuje się zapewnienie osoby, która wprowadza Produkt do obrotu krajowego w zakresie działalności swojego przedsiębiorstwa, oraz osoby, która podaje się za producenta przez umieszczenie na Produkcie swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego.Za niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży uważa się również nieprawidłowość w jego zamontowaniu i uruchomieniu, jeżeli czynności te zostały wykonane w ramach Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę lub przez osobę, za którą ponosi on odpowiedzialność, albo przez Klienta według instrukcji otrzymanej przy sprzedaży.

zwolnienie Sprzedawcy od odpowiedzialności

Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży, gdy Klient o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

Sprzedawca nie jest związany zapewnieniem, o którym mowa w art. 4, jeżeli wykazał, że zapewnienia tego nie znał ani, oceniając rozsądnie, znać nie mógł albo że nie mogło ono mieć wpływu na decyzję kupującego o zawarciu umowy, albo też że jego treść sprostowano przed zawarciem umowy.

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

wada fizyczna

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodna z Umową Sprzedaży, jeżeli:

1. nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

3. nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

4. została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

Jeżeli Klientem jest konsument, na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza Produkt do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na sprzedanym Produkcie swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent.

Sprzedany Produkt ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jego zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.

wada prawna

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa

zwolnienie Sprzedawcy od odpowiedzialności

Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

Gdy przedmiotem Umowy Sprzedaży są Produkty oznaczone tylko co do gatunku albo Produkty mające powstać w przyszłości, Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili wydania rzeczy. Przepisu tego nie stosuje się, gdy Klientem jest konsument.

Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem Klienta będącego konsumentem za to, że sprzedany Produkt nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, o których mowa powyżej, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Klienta o zawarciu Umowy Sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem Umowy Sprzedaży.

PODSTAWOWE UPRAWNIENIA KONSUMENTA

Niniejsze uprawnienia mają co do zasadycharakter dwuetapowy, co oznacza, że Klient ma możliwość przejścia do drugiego etapu uprawnień dopiero po uprzednim wyczerpaniu uprawnień z pierwszego etapu:

1) Etap: naprawa / wymiana

Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z Umową Sprzedaży przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu zgodnego z Umową Sprzedaży oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby Klienta inny sposób zaspokojenia.

2) Etap: obniżenie ceny /zwrot pieniędzy

Jeżeli Klient, z przyczyn określonych powyżej, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli Sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Klienta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od Umowy Sprzedaży. Od Umowy Sprzedaży Klient nie może odstąpić, gdy niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj Produktu i cel jego nabycia.

Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:

1) Grupa: obniżenie ceny /zwrot pieniędzy

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

Jeżeli spośród sprzedanych Produktów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Produktów wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do Produktów wadliwych.

2) Grupa: naprawa/wymiana

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

WAŻNE TERMINY REKLAMACYJNE

2 miesiące na zawiadomienie Sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności

Kupujący traci swoje uprawnienia, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży nie zawiadomi o tym Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

6 miesięcy domniemania istnienia niezgodności w chwili wydania Produktu

Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli Produkt w chwili jego wydania jest niezgodny z Umową Sprzedaży; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania Produktu domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania.

2 lata odpowiedzialności Sprzedawcy

Sprzedawca odpowiada za niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Produktu Klientowi; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany Produktu.

1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania Produktu

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli Klientem jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.

2 lata odpowiedzialności Sprzedawcy

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości ? przed upływem pięciu lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje się przepisy dotyczące wady fizycznej, z tym że bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej ? od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.

MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI

Reklamacja może zostać złożona przez klienta na przykład:

  • osobiście pod adresem: ul. Drogowców 14, 39-200 Dębica;
  • pisemnie na adres ul. Drogowców 14, 39-200 Dębica;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres : sklep@mobilator.pl
  • telefonicznie pod nr telefonu: +48508-235-505

OPIS REKLAMACJI

PLIK RMA - do pobrania tutaj.

1. Zaleca się przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji ? ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:

2. (1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;

3. (2) żądanie sposobu doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy Sprzedaży; oraz

4. (3) danych kontaktowych składającego reklamacje.

5. Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

DOSTARCZENIE REKLAMOWANEGO PRODUKTU

W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży/rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Klienta pod adres: ul. Drogowców 14, 39-200 Dębica. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności/wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

ODPOWIEDŹ SPRZEDAWCY

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowanie się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

oraz

  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
  • Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
« Wstecz
do góry...

Intel® Celeron® M Processor, Intel® Pentium® M Processor, Intel® Core Duo (Yonah) Low Voltage, Transmeta Crusoe®, Microsoft®, Windows®, Hsdpa®, Umts®, Bluetooth®, WIFI®, USB®, FireWire® and PCMCIA®

© 2024 Mobilator.pl
 
 
Realizacja: tio interactive